SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN ENERJİ TASARRUFU KAMPANYASI
Toplamda 2000 tl bütçeli bu kampanya facebook üzerinden yürütüldü ve 100.000 evkadınına ulaşıldı. Seyhan Rotaract Kulübü ile ortak gerçekleştirilen bu projede toplam 10 içerik 3 günde bir değiştirilerek enerji tasarrufu bilincini arttırmak için Adana bölgesindeki ev kadınları hedeflendi. Kasım ayı boyunca devam eden bu kampanyada evde tasarrufu arttırabilecek bilgiler verildi.
SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN ENERJİ TASARRUFU KAMPANYASI
- Proje Sahibi: Adana Seyhan Rotary Kulübü
- Proje Adı: SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN ENERJİ TASARRUFU KAMPANYASI
- Tarih: 01 Kas 2016
- Proje Dosyaları:
- Proje Adresi: