Döneme Merhaba Gezisi (Konaklamalı)

Ankara Başkent Rotary Kulübü olarak her dönem yaptığımız gibi bu dönem de, üyeler arasında dostluk ilişkilerinin gelişmesi için konaklamalı bir gezi yaptık.

Güneşli bir havada sabah saat 09.00’da buluşularak başlayan yolculuğumuz Beypazarı Kıbrıscık Yolundaki Cevizli Bağ tesislerinde kahvaltı ile devam etti. Bir aile işletmesi olan ceviz ağaçlarıyla dolu bir bahçede su sesi eşliğinde lezzetli bir kahvaltı gerçekleştirdik.

Yolda Nallıhan Kuş Cenneti’nde kısa bir fotoğraf molası verdik. Dizi dizi uçan ördekleri izledik. Doğanın muhteşem renklerine hayranlıkla baktık.

Sonrasında, Bolu Seben’de Vegke Kütük Evleri’ne vardık. Bir aile işletmesi olan tesiste yerleştik. Sıcaklığın arttığı öğlen saatlerini tesiste sohbet ederek geçirdik. Akşamüzeri yaklaşık 3-4 km mesafedeki Saklıköy Kaya Evlerine yürüyüş gerçekleştirdik. MÖ 1200’lü yıllardan kalan kava evlerini gezdik.

Akşam Vegke Kütük Evleri’nde yenilen lezzetli yemekler, sıcak sohbet ve Cengiz dostumuzun gitarı eşliğinde keyifli saatler geçirdik.

Pazar günü kahvaltıdan sonra yola koyulup, Beypazarı’a uğrayıp çarşıda gezintimizi yapıp, öğle yemeğimizi de yedikten sonra Ankara’ya döndük.

Üyelerimizin ailece bir araya gelerek bir birlerinin daha yakından tanımalarını sağlayan gezimiz, coşku ve keyifle tamamlandı.

Döneme Merhaba Gezisi (Konaklamalı)