23 Nisanda 23 Çocuk Anıtkabirde

Anıttepe Rotary Kulübü, Genç Liderler ve Girişimciler (JCI) Derneği Çankaya Şubesi ve Kiwanis lnternational olarak öncülük ettiğimiz 23 Nisanda 23 Çocuk Anıtkabirde Projemiz ile Şanlıurfa nın Akçakale ilçesinde yaşayıp, ortaöğretime giden 11- 13 yaşlarında 23 başarılı çocuğumuzu 23 Nisan Pazar günü sabah uçağıyla Ankaraya getirip, ellerinden tutan 23 Gençle ATAmızın huzuruna çıktık. Havaalanında karşıladığımız çocuklarımızla birlikte İkinci meclisi ziyaret ettikten sonra Uludağ Kebapta öğle yemeği yedik. Rotaryen dostlarımızla Anıtkabirde buluştuktan sonra mozole ve Anıtkabir Müzesini ziyaret ettikten sonra Anıttepe Rotaract Kulübümüzün 23 Nisan Balon Perileri projesi kapsamında dilek balonlarını uçurup hediyeler verdik ve Şanlıurfaya yolcu ettik.

Geleceğin genç liderlerinin Dünyanın en büyük lideriyle tanışmasının, Onun açtığı yolda ve gösterdiği hedefe durmadan yürümesi için önemli bir adım olduğunu düşünüyoruz. Genç liderlerin yetişmesinde attığımız bu adıma ortak olan, destekleyen dostlarımıza bir kez daha teşekkür ederiz ...